27-12-2019

Hopelijk zit het nu goed

Na de helse avond van maandag lijkt het of het goed zit met zijn krampjes, niet dat ze ineens verdwenen zijn integendeel. Ik heb nog van alles geprobeerd om het mijn ventje zo aangenaam mogelijk te maken.

Zo zijn we dinsdag even langst Jo (osteopaat) mogen gaan, hij zei dat het allemaal wel oké zat en ik me echt geen zorgen moest maken als hij 's avonds wat meer last heeft. Oef weer wat gerustgesteld. Jo raadde me aan om wel van pap te veranderen en zo standaard mogelijk te gaan, dus zo gezegd zo gedaan en terug naar nutrilon 1 overgeschakeld.

Het teruggeven kwam helaas dan ook wel weer terug maar zolang Baz er zelf geen last van had zag Jo er ook geen erg in. De dag erna moesten we naar het verjaardagsfeestje van mijn meetkindje Louke, al 3 jaar is ze geworden wat gaat de tijd toch snel! Heel de dag was Baz wat onrustig, mijn zus had het reisbedje uitgehaald zodat hij hierin wat kon slapen maar ineens zie ik hem met zijn armpjes slaan en merk ik dat hij weer veel terug had gegeven en doordat hij op zijn rug lag dit niet weg kreeg. Dit was weer even verschieten maar toen ik hem draaide weende hij direct en was het over. Ik dacht pff nee dat is het toch ook niet en het mannetje ziet wel af van het terug geven want is na zijn fles zo onrustig. Wat nu? Wat moet ik doen? Ik ben dan maar terug naar novalac overgeschakeld, maar daar kreeg hij natuurlijk waar krampen van.

Ik had toen besloten dat ik nog één pap ging proberen, we waren dinsdagavond nog snel naar de dokter geweest omdat Baz een ontstoken oogje had, niet erg maar ik dacht kan beter gaan voor het erger wordt. Camps zei me dat ik misschien nutrilon omneo eens moet proberen voor de krampjes en deze pap is ook wat dikker dan de gewone nutrilon. Mijn zus had dit ook al gezegd omdat haar kindjes deze ook hebben gehad en heel goed hielp tegen de krampjes.

Dus donderdag ben ik terug andere pap gaan halen nutrilon omneo in de hoop dat deze pap de ideale pap zou zijn! Momenteel denk ik dat de pap goed zit, we moeten het natuurlijk een weekje aanzien. Hij heeft nog wel krampjes maar na een glycerine stopte is het zo weer door, het teruggeven is ook minder. Enkel na zijn boertje komt er wat terug, hij heeft wel wat last na zijn pap en dan geef ik nog geen ml gaviscone om te verzachten. Omdat gaviscone blijkbaar ook weer krampen kan geven probeer ik dit te beperken, maar zonder heeft hij pijn na zijn flesje en ik wil dat hij even wat rust krijgt. Ik weet dat elk baby'tje wel wat sukkelt met krampen en teruggeven maar er is een verschil tussen even ambetant zijn of brullen van de pijn.


Vandaag is hij echt terug Baz van twee weken geleden, hij slaapt terug goed en eet zijn flesje rustig op. Als de speentjes open zijn hihihi, ik had nieuwe speentjes gebruikt en zag de pap maar niet zakken dus maar een ander speentje gepakt, bleek dat het gaatje nog toe zat natuurlijk zakt de pap dan niet en Baz maar zuigen aan zijn flesje.

Baz is een zalig ventje en ik geniet elke dag meer en meer van hem!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten